Cypern (:

hej! sitter har pa cypern allt ar jatte bra med mig...
tankte bara meddela att jag kmr inte hem pa mandag
ico (in case of) vulkanutbrottet pa island vulkanen kalta:I
aja en bra chans att bli brunare iaf.
vi har shoppat, simmat, solat, chillat m.m.
jag var igar till Nicosia och shoppade...
dar kopte jag ett par skor:)
sen var vi oxa till larnaka ngn da! kmr int ihag nar
haha idaida, sa typiskt mig...
iaf. jag kopte dar:

ettpar rosa(!?) jeans fran TOPSHOP
en klanning(haha klaning)
en hatt :)

jag, kmr kanske hem nasta vecka med tåg,
sa jag slipper skolan ett tag till:)

jag vet int om jag ska va glad eller lessen, jag e gla for
att jag for va i grekland langree
men jag e lessen for att jag  kanske mast aka buss i
2 dygn/48h for att komma hem!!

ses snart iaf. saknar er Puss pus



kram kram ida<3



Kommentarer
sean

kom heeeeeeeeeem <3

2010-04-19 @ 14:57:03
URL: http://jeunneseean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0