godnatt alla söta läsare:)

nu ska jag snart gå och lägga mig, ska bara städa lite i mitt rum och mysa
med en stor kopp te tillsammans med mamma och pappa:)
lillebror drog ut sin första tand idag, herregusdars vad han håller på och blir stor!
för en sekund sen tyckte jag att han stapplade omkring i det vita huset,
ramlade omkull och tiittade förvånat omkring! Och sen blinkade jag,
Jag måste sluta med det!!!blinka!

helgen tilbringades med cecce, angelique och linnea! samt sean mellan lördag och söndag:)
på fredag efter skolan for jag till cecce där vi chillade och jag bytte telefon till en rosa LG*gillas*.
vi åkte oxå runt runt på vägen utanför C och A:s hus:)  det var mycket trevligt! Trött staplade jag hi säng efter att
ha sett djävulen bär PRADA!

nästa dag for vi till stan! där hittade jag ett på gör snygga highheals i svart mocka med kilklack och snörning:)
ankelboots var det också! Vi gick till Bagarstugan, ett supermysigt cafe' i mariehamn för er som inte visste de! till alla som besöker åland är det ett måste, med deras stora kakbitar och hembakta smörgåsar...
Jag beställde en smörgås ed Medvurst(För er ovetande). Efter många om och men for jag vidare till Sean:)Kräftskiva där och efter lite lipande till filmen Remember me(Y)  somnade vi sött och lyckliga:)

Idag kom jag hem kl 3?!(tror jag) M och P for iväg på kalas så jag fick agera barn vakt åt Min söta lillebror:)
vi bakade kokos bollar, åt pizza och tittade på tv! Gud vad han är söt:)

godnatt igen, kram<3

min lillebror(bild från i våras)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0