midsummer day is today, is today midsummer?

haha, rubriken?! det känns som en sån där övning som man har i engelskan...
i am reading, am i reading? i am not reading!
hahah... bloggen har lidit i en heeel låång vecka! :o
men jag har satt upp ett mål!:D
minst 5 inlägg varje v. i ett helt år...
det blir alltså, hmm...
52 x 5=260:D inlägg på ett år(hahahah xD)
så nästa midsommar ska jag alltså ha skrivigt minst 260 inlägg!
denna veckan har jag tjänat ihop 50€*stolt*
har varit barnvakt!
och så har jag simmat och solat en hel del:)
igår var vi först i eckerö hos mammas kompisar som har poool(:-o)!!
den var uppvärmd, 24 grader.
nu ska jag gå och hänga upp en tvätt så tjingeling


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0