varför skriver jag nu på bloggen då jag egentligen bordet gå och packa, vika klader och städa garderob...?!

får väll ta mig i nackskinnet och göra det..
midsommar var jätte trevligt,
jag var hos sean, där grillade vi och åt jordgubbs kaka.8
sen for vi till Jan karls gården, för att titta på midsommarstångsresningen(???)
och lära oss vika båtar av vass.
så tog vi ngra bilder oxå... dom blev söta:D
btw. hwlt randm men ändå, Jag gjorde det, fick cecce(som jag är arg på för att hon int bloggar)
att åka kirnu(finsk morsvarig het till insane!!

det ser int så creepy ut men i slutet åker man uppochmer!
den e 26m hög (:-o)

aja vi hörs vääl sen ngn gång, p.s. jag bryter härmed löftet incase of resa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0