första inlägget

hej jag tog en väldigt lång paus men nu e jag back!
idag e jag sjuk:(jag har en rejäl huvudvärk och mår illa... :D
akta er så att jag int spyr!
imrn blir det stockholm med familjen oavsett om jag mår bra eller int!?
nej men min storebror som just fyllt 18 ska har partajj:P
jag lovar att ta med kameran och det blir uppdate med vad jag har köpt...
sen får jag nog be sean(min underbara bästaste kompis) att hjälpa mig med blogg-
designen :I
hoppas hon botar den för just nu är den ett akut fall för Dr. Sean :)
igår var min söta lillebror och hälsade på första gången i skolan, Naww...
Int i min skola då bara för jag går i KHS(kyrkbyhögstadieskola) och han i (rättare sagt han skall gå i)v:åsen
han blir 4 syskonet i den skolan:D
jag skall försöka skärpa mig med när det gäller bloggning iaf. det kan ju bara bli bättre frånoch med nu:)
i min bogg ska jag försöka lägga upp dagens outfitt(det vill säga om jag orkar)

så var berädda här kommer den första outfitten:

pyamas-H&M
Morgonrock-?
fårskinstofflor-fåret??



haha där va jag rolig va?nej ärligt talat det är pappas 20 år gammla toffla xD
som ni ser har jag en damsugare i handen för idag e det tydligen städ dag Zzz...
i hate sådana dagar...
nu ska jag gå för m&p kmr hem så
kramar ida


Kommentarer
cecce

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! ÄNTLIGEN HAR DU BÖRJAT BLOGGA!!<33 räkna med att jag kommer att besöka den ofta! (ska försöka varje dag, men känn ingen press:P )

Kmr dessutom att länka dig från min blogg. hur blir det tror du!? (kaos som vanligt...):P



2010-03-12 @ 17:51:31
URL: http://www.sweetdevilcecce.blogspot.com
Sean

IDA DU ÄR PROOOOO!

haha, wei du har börjar blogga :D

och jag diggar din header skarpt, den är sjukt fin!

haha, alltså trodde du hade ett gevär i handen först, hhaahahahhahahaahahah.



:)<4

2010-03-13 @ 13:53:01
URL: http://jeunneseean.blogg.se/
Angelica

Nu har jag en alldeles nystartad tävling där du kan vinna lösnaglar från Depend :D Kika in! : http://angeliiicaaaa.blogg.se/category/tavlingar.html

2010-03-17 @ 18:38:41
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0