----

haha... idag har jag allså gjort det här  
ja okej jag vakna och låg i sängen till klockan 8 (A)
hehe...
sen så efter skolan for jag till cecce och angelique
fast utan cecce, men vi klarade oss bra med ''bara''
angelique... :D
jag for till stan sen m sannas mamma och köpte ridstövlar,
säkerhetsväst, hjälm och två par byxer.
kvart i 5 ringde sofia(min kära storasyster <3) och bad mig jobba,
jag sa ja snäll som jag e och åt bytte m gick en bit och for dit på 15 min

REKORD

nu ska jag sluta bloggastäda för imrn blir det fysiterapeft här i mitt rum :I



kram en trött ida<3



Kommentarer
Cecci

Your blog are cool...like my blog!

Så ta och kolla in min blogg!

Dont forget comment (glömm inte kommentera!)

2010-03-17 @ 18:38:36
URL: http://justcessi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0