i'm back on the track.

hej hallo ett litet kort inlägg får det bli idag,jag e ganska trött och sjuk,ska snart dusha och sen ---> sängen m. en illustrerad vetenskap (hahihohi)... Jag var i förrgår till stockholm med sean banan(även kallad den bästa), vi hade jätte kul och jag tror jag fick allt på shopping listan. Förmodligen bara några sommarkläder, kanske någon klänning och ett par gladiator sandaler. det jag köpte var alltså:

*Jättesöt puderljusrosa avslutnings klänning, JC
*Gudomliga vita highheals m, "nitar", Skopunkten
*Mini mini jeans shorts, Topshop
*balconette bh---->axelbandslös bh, H&M
*tryck linne, med miljövänlig och färggran text, H&M
*5 dubbelt Pärlarmband, JC
*MC (inte mcdonalds utan motorcyckel) jacka i trenchcoatmatrial, Ginatricot
*mega stor kuvertväska, the one and only, MONKI

i torsdags köpte/fick(my big brother pays) tapeter så nu ska jag snart sätta upp dom och KANSKE bygga en ...
walkin closeth... (just as you know, you didn't herd that),
nu design som e lite somrigare e på väg oxå, men jag håller mig till samma lite enkla( jag sa inte tråkiga) tema.
btw fotade jag alices studentbilder i söndags de blev verkligen lyckade! :D
vi fotade på lillaholmen, ramsholmen och vid stadshusbacken. Jag kan säkert visa resultatet snart.

se ya later, alligator.

kramar från en sjuuuk ida<3

och ja, det är en ben n' jerrys chocolate fudge brownie och en cookie dought,
som kan även göra mig lite enusiastisk. hahah XD


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0