Head of the header

som ni ser så har jag bytt blogg header eller banner eller vad man nu skall ha! JAg hatar förövrigt synonymer och onädiga ord, även om jag själv många gånger använder ord som "typ, asså & liksom". en orden bara slinker ur mig, en gång, eller egentligen rätt så många gånger så har det hänt att jag försöker sluta! men efter fem minuter sitter jag där och babblar på som en sk. preppelmaia, en babbelgumma! och det som stör mig mest är att det låter så fult och ungdomlig, "Asså jag typ gick till honom o sa som de vaaaa, asså ja sa liksom att han inte ba kan säga så!!"
det är så fruktansvärt irriterande!

en annan sak som jag däremot tycker är helt fenomenalt, prickigt!! på  väggar, tröjor, skor, bilder, etc. prickigt i vit-svart eller svart-vit! Vintage är också en helt underbar sak, men bara om det är gammla kläder! sådana dära nya "vintage" kläder, det är inte vintage utan Loppis! BIG DIFERENS!! jag önskar mig just nu en stor rymmlig väska att a alla mina skolböcker i, man skulle ju kunna säga: du kan få den i julklapp men dels så är det en vintage väska som jag ännu inte har hittat och dels så får jag inga joulu klappit! rough live, hah!? nejdå, jag får bara inte julklappar av ma och pa eller mormor och morfar utan ist en resa till... TANZANIA!
hejdå på er nu och ha de så bra! säg gärna vad ni tkr om den nya headern!


model: sofia, storasyster
kamera: sony alpha 200
grattis storasyster! och vi liknar inte!!!


Kommentarer
Tilda

Ni liknar faktiskt jättemkt på varann!

2010-12-04 @ 15:24:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0