today is the day

hejsan! skrev hälsa provet idag! var intre så svårt...
om jag uppdaterar lite dåligt--> jul så e det för alla prov vi har!
bara så ni vet!
just nu stårjag i köket, kastrullerna slammrar runt omkring mig,
och det är för... det är min systers födelse dag( och hennes kille kommer hit för första gången, kenneth!)
. så därför ska vi nu ha
enligt alla våra familje traditioner, födelsedags middag!
en av våra andra traditioner är att vi sjunger upp födelsedags barnet
med pompa och ståt, hela köret med presente och bullar!
så därför steg jag upp en hel timme tidigare för att stiga upp och gratta Sofia!
men det är traditioner och traditioner är mysiga så det tycker jag vi håller fast vid!
nu ska jag duka så hejsvej
kram ida:)


Kommentarer
mirjana

fin blogg!

2010-11-17 @ 20:57:00
URL: http://zajkovic.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0