hello sunshines

yes, idag e jag här yyberpeppad inför att plugga hela kvällen på svenska provet!
tänkte bara säga det så att ni skulle få veta lite senare, allstså just nu hu myxcket jag hatar prov, nu blev det mer konstigt. oj, nu måste jag sluta handlöst skriva om ingenting, fast handlöst är det knappast. jag använder händerna när jag trycke på alla dessa fyrkantiga knappar. Och ingenting är et inte heller det är ju ett svenska prov, varför kan jag inte förstå, ett svenskaprov!! nu tänker jag dissa svenskan ett tag och mysa med mingen annan än mig själv framför busken som låten, Tv:n en revolutierande uppfinning... orkar inte babbla mer utan anledning, fast det är också fel för detta är ju en anledning...
näe, jag som sade att jag skulle sluta hålla på som en liten unge, som inte kan sluta prata.
hejdå.

nu e de sluuut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0