i would wright you a song

Regler: 
1 - ställ in musikspelaren på blandat 
2 - byt låt efter varje fråga 
3 - skriv ner låten som svar på frågan, FUSKA INTE

Hur mår du idag?
jag är rädd!

Hur kommer dagen imorgon att vara?
driven till distraktion

Vad var det första du tänkte imorse när du vaknade?
de e rett länge sen jag med pennan skrreev

Vad är det sista du kommer tänka ikväll innan du somnar?
vad är den hårdaste delen?!

Vad skulle du heta om din vänner bestämde namn åt dej?
thunderroll

Hur är det med kärleken?
jag vet inte

Vilken låt passar bäst in på den du är kär i?
fortfarande vet jag inte?

Hur mår dina vänner?
jag kommer inte

Tycker dina vänner om dej?
tur och retur

Hur ser folk dig?
jag väntar

Spanar folk in dig? 
ofcourse

Är du bra i sängen? 
du vet att jag är det

Har du några sexfantasier om dig? 
jag trodde jag såg dig..




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0