ang. förra inlägget!

det blev endel missförståd ang. inlägget om min blogg paus!
jag sa iof. typ börja komentera annars slutar jag,
men vissa människor läste inte hela inlägget
och missförstod det!!
det jag skrev senare var: skämt åsido!! vilket betyder
att jag skojar!! men men missförstånd händer alla
och ingen e pefekt. men nästa gång kan du väll läsa hela inlägget,
OKEJ?! så... nog om det negativa!

sitter och myser i soffan med en kopp varm choklad,
som jag förövrigt knarkar. ska snart gå och läsa en läckberg
bok, eller *host* en JULIA som mamma köpte hem till mig,
jag brukar int välja att läsa det utan hellre typ vecko revyn eller ELLE.

och p o k
ida<3

gammal bild som min kära vän sean tog!! kram på dig gull unge!!


Kommentarer
S

jag saknar dig :|

2010-09-18 @ 09:45:39
URL: http://jeunneseean.blogg.se/
cecce

Hehe, det var evigheter sen jag läste en JULIA! :s Har inte gillat dom på ett par år xD



Svar: tack! :D (och förresten, vad var det du skulle masa dig iväg och göra? e lite efter just nu.. :P)

2010-09-18 @ 11:45:05
URL: http://sweetcecce.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0