söndagsdepp

hejsan! idag har jag tillbringat dagen i en pyamas:)
en stor T-skjorta e lugnt det bästa man kan ha på sig när man sover!
sanna sov här idag... Gud vad vi har skrattat! dock så somnade vi så sött ganska tidigt,
efter att vi såg *trumvirvel* En prinsessas dagbok:)
vi bakade jätte äckliga muffins och så, förvånansvärt nog...

...spelade vi Rebubbled! hahah, minnen minnen! så lyssnade vi på äckliga
gammla gubblåtar som volvo 142 och muffin med Björn Rosenström (mumms)!
nej men nu ska jag rycka mig bort från Regina specktor och eet,
borde kanske städa lite oxå + att jag måste packa!
Vad ska jag ha med mig?! desperat i behov av hjälp... vem ska jag vända mig till?!
112? BRIS? Räddabarnen? ELLE? eller (hahah-9 kanske ni kan hjälpa mig okej:)
vi ses snart! och just det FÖRLÅT sean!!

ja... såhär allvarlig är jag, FFÖRLÅÅT!!

btw. på onsdag ska jag fara på sammarbetsläger!! d e därför jag packar!!:)


Kommentarer
sean

men herreguuud, det är lugnt :D

jäkligt fin bild btw!

2010-09-08 @ 16:16:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0