break

är inne i en svacka, mår sisådär...
är inte den mest positiva människan just nu.
lite personliga saker som händer.
så, bloggen kanske får vila ett tag.

skall iaf. och klippa mig på onsdag, och färga håret då förståss.
hoppas det blir bra. sen träffar jag sean också. det blir kul.
hon får mig säkert på bättre humör.

på fredag blir det Skavsta och sen Ryan Air till älskade London och Cheltenham.
jag far med min farmor(ursprungligen från england), farfar, pappa och syster.
Jag skall träffa en massa släkt som jag inte ens vet att existerar
och så ska jag gå på Shakespear teatern Mac. Beth. en tur till Oxford street och prime Ark
hinner jag nog oxå med och en hel del vintage butiker med min vintage galna syster:)
ser frammemot det!
au revoir♥

nu--> spotify och havregrynsgröt (älskar kombinationen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0