and she's buying a stairway to heven

För tillfället sitter jag i datorsalen  i mitt kära khs, I hörlurarna spelas led zeppelin för fullt blandat med belle and sebastian, regina spektor och annat mycket härlig musik! Dagen skall spenderas här i skolan och på staden med min allt för snälla mormor. Skall smita in på gefoto och framkalla lite bilder sean skall jag handla, köpa telefon åt min mormor och kanske om jag är snäll så år jag en glass på den italienska glassbaren, om jag hinner så smiter jag kanske jag hinner smita in en stund på alice vintage! måste tipsa om världens bästa mest peppande knep: om du någon gång får mycket tråkigt eller blir super omotiverad så klicka upp en bild på Yzma och snart borde allt vara mycket bätter(funkar även på bad hair day dagar och andra dagar då du känner dig oerhört risig!) DET piggar upp! :'D ha en skön dag alltihop och lyssna på den här så blir den ännu bättre!♥


Kommentarer
sean

hahaha, gillar att du skrev 'sean' ;)

haha, alltså yzma...

2011-08-24 @ 13:54:06
URL: http://jeunneseean.blogg.se/
simone

sv: Hejhej!



Jo, jag har en glasskiva liggandes i mitt ljustält som ger reflektioner :) Blir så snyggt!

2011-08-24 @ 16:24:00
URL: http://simoneh.se
ida

Sv sean: hahah, jo.. tänkte inyte på det, men ditt ansikte är ju förståss väldans peppande det med! :)♥

2011-08-24 @ 18:21:04
URL: http://idafeliciia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0