Det svåraste är att byta läge till normal

Träffade min fina vän sean idag, vi åt lunch på bagarstugan tsm med min syster och så började vi den eviga jakten, att uppnå målet, den perfekta kalendern! Är ganska säker på att jag lyckades i år faktiskt! Köpte en "gör din egen framsida" kalender, fast skulle inte förvåna mig om min aldrig blir gjord och att jag istället låter den ligga och damma i skåpet utan bild, utan användning! Som vanligt alltså, är verkligen den sämsta människan på att använda viktiga saker, istället klarar jag mig med provosoriska post-it lappar och anteckningar på händerna! Sen har jag ju mina underbara vänner som brukar hålla koll, speciellt åt mig! :) nu skall jag gå och dricka tee och fila på en framsida!
Tack föresten till alla som bryr sig om den lilla trashögen som jag är just nu igen, Ni förstår inte hur mkt det betyder att ha såna underbara vänner, gamla som nya♥


Kommentarer
Sara

Jag har en dagens blogg tävling... skulle vara kul om du ville vara med :D

2011-08-12 @ 17:17:50
URL: http://nolongerironic.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0