Helt spontant

Ja du, igår kväll bestämmde jag och sanna oss för att åka på en tur till stockholm! Sponteant är ordet och på ngra timmar så var allt fixat. Det skulle bli perfekt och jättekul och DET blev det! Tanken ar att vi inte skulle shoppa så mkt och förvånansvärt nog så lyckades jag! Jag visar mina köp imorgon! Blev bara några småsaker. dagen i stockholm började med grönalund, Kl. 10.30 styrde vi stegen mot gamla stan och djurgårdsfärjorna men på något mystiskt vis så lyckades vi gå åt fel håll! Detta upptäcktes dock en kilometer försent så det var bara att traska tillbaka. Så när vi sedan med värkande ben landade på dom pitoreska träbänkarna på djurgårdsfärjan så lovprisade vi gudarna för att vi valde att ta converse och inte någar obekväma plast sandaler! Väl framme på grönan så traskade vi omkring i några timmar vi åkte allt från Insane och Frittfall till Radiobilarna och Jetline. Åkturen på insane höll dock på att gå riktigt fel när något i maskineriet gick fel och Vagnen började okontrolerat snurra runt, Vi fick helt enkelt en lite häfteigare åktur! Men all gick bra, vi klarade oss undan med två torra halsar efter våra gälla och hjärtskärande skrik! Men efter det gick allt bra, vi hoppade på djurgårdsfärjan tillbaka efter en stund och efter en några kilometer lång promenad så slutade vi på pizza hut där vi avnjöt en underbar panpizza. Därefter speedshoppade vi lite nödändigheter och sprang till bussen. En lyckad dag helt enkelt.
Avslutar med en mindre fräsh ida.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0