Inga ord kan beskriva

Gårdagen spenderades på cirkus, med sean och veronica maggio, utan kamera. Systemkameror var inte tilllåtna, därför är nu min mobil fylld med kassa bilder, stor besvikelse. Hennes musik vad det dock inget större fel på, De underbaraste som existerar just nu, enligt mig. Vi sjöng tills våra röster var hesa och tårarna sprutade när snälla bli min spelades för veronica har nog varit en stor tröst för mig när min underbara sommar svikit mig. Och när konsertens sista ton togs tog alla ett sista andetag och hela arenan blev helt stilla och bara tog in allt det underbara sekunderna efter hon lämnat scenen. Ingen ropade en gång till då allt redan var fulländat. Försöker sätta ord på allt underbart men just nu så går det inte, därför lämnar jag er med detta, som funkar ganska bra som ersättning!
såhär såg hon ut, glad och alldeles för trevlig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0