Sommarminnen

nu är sommaren verkligen slut, det är nog är bara att acceptera! Sorgligt men sant, jag kommer nog aldrig glömma min sommar, allt Underbart och allt hemskt. Sommar 2011 bestod nog mest av känslor för min del, Alla uppleverser snurrar runt i mitt huvud blandat med alla kännslor, försöker få någon ording men de kanske är såhär det skall vara! Rockoff skall vara en dimma, så som avslutningen och dom långa nätterna skall vira in sig i dom tidiga mornarna. Dom långa skratten skall beblanda sig med tårarna, både lyckliga och sorgsna! Låtarna som spelats skall fästas vid händelser och minnena för livet skall lysa som neon genom den tjocka dimman! Allting skall vara på sitt sätt! Männen i mina unga sommarkvällar skall stanna i sommaren och vännerna skall föja med! Verklighet och dröm skall flyta ihop, Kalla natt dopp och varma strand dagar, motsatser skall bli likheter! Allt som förväntas skall bli fel! men det är väll så en sann sommar skall vara! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0