Musik, ger allt en mening.

Vaknade tidigt imorse helt övertygad om att ngn stod och dumpade stora stenar utanför mitt fönster, småsten smattrade ju eller? Trotts allt lyckades jag somna om utan att titta ut. När jag vaknade stålade solen in genom mitt fönster, jag gick upp och frågade min mormorm vem som dumpat stora stenar utanför mitt fönster, hon tittade konstigt på mig och svarade därefter att det har åskat och spöregnat i morse, vilken galning skulle då stå och dumpa stenar utanför ditt fönster tidigt tidigt på morgonen i ösregn?! Kände mig lite dum där ett tag. Nu skall jag å och städa:D JÄTTEKUL. vi hörs om jag överlever. ;D
mycket smickrande bild som beskriver mina känslor för att städa i detalj...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0