Snart står dom utanför och knackar på.

Sannna är påväg hit plus en hejdundrans massa gäster från fasta landet som min mamma envisas med att kalla det! Mitt hem kommer alltså förvandlas till ett hotell, Jag klagar inte, det är alltid härlig med mycket folk i huset och ännu härligare är det när du inte han en säng för att två 3åringr inte klarar av att sova på golvet. Föräldrarna fruktar väll dammallergi och utan att tänka allt för mycket så Bestämmer mina föräldrar att ida, hon är ju en tålig tonåring som älskar att dela rum med sin mamma och pappa, Hon som tycker om att vakna tidigt på morgonen av att min lillebror tittar på Sommarmorgon klockan sju med högsta möjliga volym inknappad, eller varför inte supermario så att det är oundvikligt att jag inte vaknar av "let'se Gooo" och supermarios resterande superirriterande superljud, hon kan nog sova på golvet. All ära till Gästvänighet med någon måtta får det väll vara. Bjud bort eran egen nattsömn. Tre åriga ungar är gjorda för att sova på golvet, Tonåringar är inte det, Dom föredrar inte att väckas av Bolibompa jingeln en tidigsommarlovsmorgon. Nej, dom vill sova en lugn och harmonisk sömn.
Måtte mina föräldrar läsa det här.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0