To early to think

Tidig väckning√
Dramatisk väckning√
Urjobbig väckning √
Vaknade kl 9 idag av frasen "ida du måste komma, sofia(my dear sis) har vurpat med cykel", Skrattet spred sig i kroppen och fnisset började bubbla. Vad har hon nu gjort, jag såg framför mig en klassisk cykelvurpa, en sådan som ingen skadar sig i utan skådespelaren tittar bara upp förvånat! Men sen slog det om, Tänk om ho nvar medvetslör, blodig med utstickande benpipor, ville inte ens föreställa mig vad som kunde ha hänt. I all min chock rusade jag upp ur sängen, snubblade på en klädhög men tog mig upp igen och skrek sofia är du okej?? självklart var hon det, men sekunderna i ovetande hade satt sprätt på fantasin. Sofia klarade sig undan med en rejält blå vrist, en stukad handled, Ett blodigt knä och en dunkande fot, jag säger bara rya på¨dig klumpiga syster!♥
hemsk bilde på mig @min konfirmation!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0