alla goda ting är tre

Fick en fix ide' att lista upp tre saker som står mig mycket kärt! Alltså föremål, inte personer!
Satan i gatan- skivan som snurrar runt och runt i min dator, på ipoden och främst på högta volym i huset när ingen är  hemmma utom jag. Den är så inspirerande och fin, vill bara gråta när jag hör Snälla bli min igen och jag vill skutta av  glädje så jag hör välkommen in! Under bartt helt enkelt!
Min garderob- Älskar mina kläder! fant det kanske borde stå min och min systers garderob ist. För jag klär mig allt som  oftast i både hennes och mina kläder! jag menar vad är bättre än kläder!
Sony vaio! min dator, pga. innehållet, all min älskade musik finns där, mina fina bilder och mina halvtaskiga försök att göra collage och sånt, Kom på en till sak, måste klämma in den här i mellan, ♥Min kamera


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0