Blåsiga dagar

Sitter på min stuga och ja... Gör typ ingenting, och så har 5 av mina 7 dagar varit. Fast sen träffade jag siri och siris kompisar i korpoström och så... Det var mycket trevligt, trevligaste på länge faktiskt, Vi Somnade först när natten han bli morgon. sen släpade vi oss hem och åt frukost... kl halv 2... Så som jag gjort dom senaste 10 dagarna. Börjar bli en dålig vana. Som gillas stort. Och så har jag en God, god mycket god nyhet. Jag kommer hem den 22:andra!! =) Så jag tror jag överlever ett tag till! Jag far hem själv och sen så bor jag hos sean och hos mig! Kommer bli sjukt mysigt. min dyngsrytm kommer bli helt åt skogen. Men det är det värt, Du lever bara en gång!
ha det guld och förvänta er ingen uppdatering. För internetet suger här...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0