Du gör mig hel

B1, min andra hälft, min oändliga kärlek, du som alltid får mig att skratta när jag gråter och gråta igen av skratt. Du, du som jag älskar så oerhört mycket, du som jag inte kan levautan  ja, du du som får mig att gråta av blotta tanken. du som jag nästan svimmar av tanken på att vara borta från. Min bästa vän, min eviga finaste underbara älskade vän. Vi som delar och delat livet med varandra och förhoppnings vis kommer att dela livet med. Vi som har så många planer och ide'er och drömmar, Många som bara existerar i tanken en del som förverkligas. Du som jag skulle dö för bara för att du skulle få må bra. Du som jag älskar oändligt mycket. Du Sean, som jag alltid kommer finnas där för. ♥


Kommentarer
sean

aaaaw, älskar dig med min finfina vän! :)<3

alltså hahahaha, sista bilden .......

2011-07-28 @ 16:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0