och så var vi nere vid botten igen

bergochdalbanan slutar aldrig, idag hände något mycket, mycket otrevligt. Som vanligt med andra ord, börjar nästan bli en tradition att såfort jag blir jätteglad så händer det något hemskt. Kan inte livet ta och räta upp sig lite? Trodde att min kväll skulle bli underbar men så blev den inte... Fick iallafall hem klockan elva för att jag skall jobba imorgon. därför borde jag nog sova nu oxå egentligen :) skall se om jag klarar det, annars får jag välll spendera kvällen framför datorn med snälla bli min elle rnågon annan sorglig låt i huvudet! ha e trevlig natt



Kommentarer
sean

<3

2011-07-30 @ 10:41:16
siri

allt blir bättre snart ska du se :) puss

2011-07-30 @ 11:42:27
URL: http://jeunneseean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0