goood morning jonsson family,

inspiration extrem home makeover, för er som inte kände igen det
hade en mycket trevlig tid igår med lite folk!
dagen bestod av mycket sol och mycket bad och ingen solkräm! dock brände jag mig inte som sean förutspådde .
tänker stollt trotsa solkrämen i sommar för jag ska se till så att jag blir brun! inte röd, brun!
idag ska jag packa och träffa tilda en liten stund. sen ska jag städa mitt rum oxå! boooring:(
gillar mittt som slapp solmmarlovs tonåring ist. för hyperaktiv skol tjej.
nu måste jag nog slita mig för i mitt rum väntar en stor hög med kläder, en obäddad säng och en tom resväska.
frågan är bara, vad skall jag ha med mig? <br />
den bästa pack låten.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0