Jag tävlar, hoppas, önskar....

Med en mycket varierande Vardagsstil så vill jag ha en doft som står för det mesta som jag bär. Jag bor på en liten ö där utbudet är litet och om du någon gång försöker sticka ut så får du oftast en ond blick eller så är det någon annan som bär precis samma saker! Men jag trotsar det, Jag är mig själv, Jag har min egen stil, Jag står för den jag vill vara och representerar mig själv. Och jag står för det, och om någon någonsin ger mig en ond blick så ignorerar jag den. Den bohemchica stilen som jag har skulle också passa perfekt med Peace & Love Juicy Couture!
Använder samma bild igen, då jag skulle ha en bild som representerar mig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0