Make me feel better

Sjuk.
hatar det, mitt huvud dunkar och min mage värker...
skall försöka gå till skolan imorgon, för jag skall utmana
Rasmus i simning. Imorgon är det DISA oxå,
vilket innebär att jag måste göra mitt känsloutvärdeingspapper för hela veckan idag.
och jag kommer högst antagligen göra det i sista minuten i morgon.
By the way.om tre veckor och 1 dag fyller jag år, YEES! helt random bara sådär.

Igår var jag till Draken och år Kebab med Sanna, John, Lucas, Simon W och Jonte.
Vi en fenomenal fix ide igår på bilden sista timmen!
John och Widman(simon) gnällde om att min magsäck var för liten och vi andra
hade bara allmänt roligt.
Dagen slutade på Dinos med ett glas Ginger Ale.
hade det super kul och det behöver definitivt göras om:)

we ♥ it


Kommentarer
nikki

fin bild

2011-05-04 @ 11:57:36
URL: http://nikys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0