of to sweden

sitter på färjan nu med sean påväg till sverige,
skall införskaffa bla. konfirmations skor, shorts, t-skjortor och andra nödvändigheter.
så nu laddar jag ipoden, tömmer mitt bankkonto och packar mina väskor och sticker till sverige.
skall försöka klämma in ett besök på punkt shop och köpa nitar till ett seret project.

gårdagen tillbringades med cecce och sean, först sov celinda hos mig och så for vi in till staden.
Där bestämde vi oss för att köpa glass så vi köpte ett paket GB gräddglass och satte oss i stadshusbaken.
kl 6 for jag till jenny på middag och därefter till niska med familjen och sean för att senare avsluta kvällen på äventyrsgollfen. Där vi köpte syntetisk citron glass och himmelsk chokladglass.
se you later alligator♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0