There is nothing as home...

hemma igen efter en hektisk dag i stockaholm, hittade en hel del smått och gott.
bla annat ett par riktiga babes från åhlens. Jag hade det super med sean och vi körde på den riktigt hälsosamma stilen med French dogs och donken:) hell yeah. medans Vi strosade omkring på drottninggatan fick vi bla. Skoskav, skoångest, skofeber och skodepression alltså... Vi fokuserade på skor, inte konstigt att vi hela bunten, jag sean och sofia, köpte totalt 7 par skor. En stor besvikellse var dock att inga av dinskos gladiator sandaler passade på mina valrossliknade fötter, aja jag ryckte upp mig och köpte dom här ist. också dinsko fast nu är den ju minsko ;)
au revoir♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0