Basketplanen

Äter gröt och peppar mig själv inför träningen! Jag älskar att spela basket men efteråt är jag alltid lika dödligt trött.
Dagen har tillbringats med min ena hörlur i örat då min syster på något graciöst vis lyckats göra för intet göra min andra hörlurs funktion. tröttheten har slagit över mig x antal gånger då jag och min mor satt uppe sent igår och bara pratade och bråkade och kramades. Historian var olidlig, så också musiken och engelskan! fysiken gjorde dock min dag när min lärares solstråle på 7 månader tultade in i klassrummet. Alla, inkluive eckerögangstrarna sken upp och ingen av oss lyckades få någonting gjort! Positivast för idag är nog att det
ä n t l i g e n är helg! guld♥

annars känner jag mig ganska såhär!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0