En doft av trötthet sprids

Blir tidig läggning idag, skall bara hinna diska och städa. Berget i diskhon växer oroväckande fort och klädhögarna börjar snart kunna klassas med kilimanjaro. Frestas inte särksilt av att ta hand om det. Dock har jag inget val, våra städare kommer imorgon och då måste allt vara undanplockat. (I-landsroblem jag vet) Diskar nu med Skrillex dunkande i bakgrunden. Jag som trodde att jag var en anti-skrillexist.
Sean heter morgondagens plan. Skall fara över till henne och plugga, därefter skall det pluggas flitigt här hemma och sen skall jag sova mycket, och träna! Avslutade förövrigt just ett av mina milslånga härliga samtal med just sean. En annan trevlig sak är jonathan johanssons nya album klagomuren.
får spelas någon gång senare.
intetsägande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0