Kort och koncist

Min natt var en 3-8. Så. Jag är trött och i ständig irritation. Jag längtar till rom. och efter att shoppa. Det är trevligt at fika med sanna, erik och julia. Sean är också trevlig att umgås med. vår nya lägenhet är ful och perfekt. nu är jag tröttare. Regina spektor är bra. Som Elin Ruth Sigvardsson. Förkortningar är roliga. FÄR. brasor är mysiga. min säng är min bästa vän just nu. Tror att jag är elitmorotsbrödsbakare. Lyceét skrämmer mig. Är jag dyslektiker? Naturvetare? knakare? om man är sockerberoende är man knarkare? Jag är tröttast nu. Mina ide'er har svårt att förverkligas. Mina frankrike foton blev konstiga. Grafik är kul. Min syster har ett eget hem fast hon bor hemma. Kylt vatten är ett kalorifritt mirakel. jag ljög. Detta blev långt och krångligt.godnatt♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0