tröttsamt

Var länge sedan jag var såhär trött som jag är nu. Med tanke på att jag har flugit och farit över hela världen under två veckors tid så är det helt okej att vara lite trött. under helgen har jag vaknat upp i en kyrka, tagit en roadtripp på finströms vägar, ätit picknick uppe i ett älgtorn och skrämt livet av mina tre kära vänner på en kyrkogård klockan tolv på natten! Rombilderna är färdig redigerade så dom kommer nog upp snart. Imrogon skall jag plugga och plugga och plugga ed sean och lite vitchoklad, vart tog mitt hälsosamma liv vägen? här i takt med att mamam spelar chopin skall jag fortsätta drömma om mitt nya projekt. Inspo:
ser ganska fint ut.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0