Bara för en vecka

Ser sjukt mycket frammemot vecka 42 då det är prao. Me myself skall praoa i helsingfors på en fotostudio, CAN'T WAIT!
Fyra dagar före det far jag till Rom och helgen efter det är det SSU igen. Jag kommer nog inte vara utvilad iaf. efter dom hektiska två veckorna! men så underbart det skall bli. Rom kommer bestå av Italiensk glass, kaffe, pasta, oliver, pesto, Pizza, Solmogna tomater, appelsiner, basilika, mozzarella och et hundratal andra undebara skapelser! Katakomberna och st. Peterskyrkan skall besökas så jag kommer nog ha fullt upp.
I helsingfors kommer jag springa runt med den obligatoriska kamerna i handen och försöka lära mig varje detalj han gör! Skall bli så lärorikt. Hpppas, hoppas bara att jag får bra och roliga uppgifter. Lite shopping hinner jag förhoppningsvis klämma in!
SSU helgen lär bli galen och superkul, som vanligt! Vi kommer sova en natt mitt på golvet på församlingshemmet och en natt i finströms kyrka! Kommer bli så trevligt, längtar verkligen!
Två helger efter det blir det Tammerfors med SSU, skall bli så så så så sååå Bra! :) åhh..gudars vad kul det skal bli att spendera tre galna dagar med min lovley groopie!
nuu--> namnsdagsscones med pappa! TACK och hej :)
en såhär fager flicka hittade jag i min trädgård igår, Fotade henne gjorde jag med! ♥


Kommentarer
cecce

haha, fager e du oxå! :D



Ta d lugnt med träningen i helgen, och krya <3

2011-09-16 @ 14:56:06
URL: http://sweetcecce.blogg.se/
ZOOFIE: Sveriges största musikblogg

Fan vilken mysig blogg du har :)

2011-09-17 @ 00:37:43
URL: http://zoofie.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0