heading to SSU

tredje ggn jag pblicerar den här bilden men den är ju så fin tycker jag! och den betyder verkligen konfirmation 2011 för mig!
ihelgen blir det ssu! Har packat ner hela min garderob för en natt, en kladdkaka och min käraste bibel så helgen slutar troligt vis bra! Insåg just att jag har glömmt ett jätteviktigt föredrags papper, som vi måste lära oss utantill i skolan så jag sitter lite i skiten men det löser sig nog! SSU saken hålls på gregersö, samma ställe som mitt konfa läger, minnen! Saknar veckan! (kanske inte prästens mycket tröttsamma lååååånga föreläsningar om oblat och liturgiska färger!)
Nu --> SSU! taggataggatagga! :D enligt ryktena så är det nämligen supertrevligt och kul och underbart!med kärlek♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0