Morgontrött

Sjöng upp min kära 46-åriga mor vid åtta tiden idag, med bullar och hela köret. Eller kvargbullar rättare sagt, som jag bakade mellan nio och tolv igår kväll! Fula som stryk blev dom så ni får bli utan bilder och så känner jag att min blogg börjar förvandlas till en matblogg, vilket jag inte tycker om. Herregud har jag transformerats till en 34-årig nybliven mamma eller? Nu skall jag iallafall ut och fota i det underbara vädret(åh.. där kom 34-åringen fram igen)! Guld
grattis till min fartglada, försiktiga mamma som spenderar dagarna med val, blommor och att försöka skämma ut mig på alla möjliga olika sätt!


Kommentarer
cecce

2011-09-18 @ 14:39:18
cecce

Grattis till henne igen :)



lutar som gustavo? o.O lasagnen? (fattar inte, märks det? ;) )

2011-09-18 @ 14:40:31
URL: http://sweetcecce.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0