När regner smattrar över hustaken

skådar ett oroväckande mönster


≈Bör lyssnas på undertiden som inlägget läses, allt för att fullborda!, Hajen- Scapegoat≈
Dagen har tillbringats hemma med min lilla lillebror och en mycket härlig morotskaka! Helgen blir blogglös tror jag då jag far på hjälpledar läger, skall bli mycket trevligt! Hoppas på att det finns fina nya människor att lära känna där! Det verkar ju mesta vara sociala trevliga människor där! Förövrigt har min dag varit bra, förskylningen hänger dock övermig som ett mörkt moln och vissa stunder vill jag bara krypa ner under täcket och sova bort dagen. Dagens stora gädje är väll iallafall att jag slipper historian och svenskan imorgon pga. Skolfred som alla nior och fyrar(mycket ovanlig kombilnatin jag vet) får besöka. Lär väll bli ännu ett tillfälle att frysa häcken av sig i det allför trevliga höstvädrar. Morgondagens packning blir alltså Gummistövlar fleece, "galonisar" eller varför inte slå på stort och slänga ner en hel ubåt, betydligt mer bekvämt! Moppebilen skulle ju inte sitta helt fel heller men nu ville gud att jag skulle vara född 24 maj 1997 och inte 1996, så därför får min kära moppebil stå hemma ensam och kall i garaget! Fan ta dig 1997.

sängen kallar, tjihi! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0