praliné au chocolat blanc

Finaly så funkar det att ladda upp bilder! detta är gårdagens lilla projekt blev u-n-d-e-r-b-a-r-t! Efteråt kände du
dig dock som en gravid jultomte! gårdagen spenderades ute påvägarna med min syster, 18 km för att vara exakt. Vi åkte rollerblades runt hela mariehamn och jomala. Lite komiskt då varken hon eller jag kan bromsa, Stadshusbacken gick alltså super! som kalmarnäs backen och femton andra nära nöden upplevelser. före dom trevliga uppleverserna så hängde jag i kyrkan med 22 andra SSU:are! Alltid lika kul, lyckades gör bort mig helt och resa mig för tidigt och precis när jag satt mig ner igen så reste sig dom andra upp! :') kände mig lika duktig som alltid. Fumlade fram en förbön inför 50 gospelsångare en präst och 42 andra religösa medlemmar, Kändes som vanligt som om jag gjorde bort mig till tusen.
nu skall jag baka fococcia och lasagne med fina mia, pusshej:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0