Vill må så där obehagligt bra

33 Jag vill...
... Dansa till klockan fem
... Köra mopedbil
... Sjunga med till veronica Maggio och Håkan live
... och för att inte glömma Reggan
... vara sådär jag-är-galen-i-dig.och-du-är-galen-i-mig kär!
... resa mycket, mycket, mycket
... lära mig måla bra
... somna på morgonen och vakna på kvällen
... sjunga och spela runt en lägereld
... ha sommar igen
... dansa i regnet
... fota hejdundrans bra
... ha alla monkis kläder
... bli den nya elin kling
... ha en ipod, mackbook, iphone och allt vad det nu heter.
... äta picknik på en stor äng
... vara sist bort från stadshus backen under rockoff
... gå ut med 9.4 i medel
... gifta mig, skaffa barn och bli gudmor åt mina vänners
... följa min bästa vän längs altar gången
... baka en maffig sats cakepops!
... laga egna praliner
... äga en takvåning i New York
... läsa änglamakerskan
... bli gammal med någon jag älskar
... skaffa spotify premium
... Strula hett i en vattenspridare...
... med Orlando bloom
... Bli skådespelare så jag kan strula i en vattenspridare, med orlando bloom
... Skaka rumpa på Ibiza
... vara med i guiness rekordbok
... somna och må bättre än vad jag gör nu
... Känna mig fruktansvärt lycklig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0