Snö?!

antagligen den vanligaste rubriken på åland idag:(
men tyvärr är det sant!måste det värkligen snöa april den 21?
gud snälla svara!? förbarma dig över min fråga!
GUUUD, hör mig!
hahah:) nej skojja bara!? orkar inte ha ennu ett sånt deprimerande inlägg om
sjukt deprimerande dagar som bara slöar sig fram!
som ni säkert vet nu så har jag kommit hem från cypern,
dock var jag sjuk ida'... sov 15h inatt!
mitt rekord e 18:D
men...
jag sov facktiskt på dan idag oxå! så det så
cypern var med ett ord att beskriva det med :
UNDERBART

okej nu ska vi inte göra alla avundsjuka, men det var verkligen sköönt.
nu ska jag gå och packa upp, dusha och sen sooova:)
igen:)

kramar från:



ida <3


p.s. blidbomb utlovas d.s.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0