-känslosam-

åhh... jag blir så trött på alla som inte vågar säga vad dom tycker,
utan komenterar istället på facebook, bilddagboken, bloggar m.m.
att man e så jävla feg, att man inte vågar klä sg på det sättet man vill,
utan klär sig som alla andra i rädslan om att bli nertryckt...
jag blir så trött på alla som kallar folk:
"wb", "fjortis" och "minihuvud" utan grunder...
bara för att man är så jäävla rädd att vara lite annorlunda.
att man själv sen skriver,
soet, kramiiz etc. vilket är ett klassiskt fjortis språk
och sen kallar andra för fjortis?!
jag menar inte att jag e perfekt och att jag aldrig har varit som alla
ndra, men det jag inte gör är att sitta och trycka ner folk på facebook
ist för att säga det irl(in real life)
hoppas ni förstår mig och om *****,******eller******** tittar förbi
så kan jag väll tilldela detta inlägg till er då, jag menar have a life!

Ex:


ingen (wb)Fjortis

låt bilden tala det är två riktiga fjortisar


Kommentarer
cecce

jag håller med totalt!! Du e ingen fjortis/wb/minihuvud! man ska stå för sig själv och sin stil, inte kopiera en massa skit som en viss ******...

kramar <3

2010-05-07 @ 18:39:30
URL: http://sweetdevilcecce.blogspot.com
ronja

(asg)

jag finner faktist inga ord!

jag vågar tammefan säga åt dej irl!

du har ingenaning om hur många ggr jag har skrikit fjolla osv?

sen sitter du och skriver sånthär på din blogg, och menar att vi inte vågar komma fram o säga irl?

Kom och säg det åt mej FACE TO FACE dårå?

jag sa bara att du inte va fjortis när du gick på dagis.

COME ON?!

vilka jävla småsaker ni hakar upp er på?

ni har nog inte kommit långt i livet iallafall

så sitter ni och amatörbloggar och skriver om folk som inte vågar komma fram och prata.

MEN VA FITTAN SKRIV VEM DET ÄR SÅ KANSKE MAN FATTAR???!



btw kom jag på att de va jag, för det var 5 stjärnor och fem bokstäver i mitt namn HHIHIHIIHIH



lol -.-



jag kör min egen stil btw. har aldrig sett någon som ens liknar mej / min stil?



OCH ATT JAG ORKAR LÄGGA SÅHÄR JÄVLA MYCKET TID PÅ DEJ ?!?

va fittan håller jag på med.



MÅSTE NOG GÅ OCH SUPA MEJ FULL OCH KNULLA UPP NÅN FRÄMLING, eller göra något annat vettigt



PUUUWWSSSShh <3<3<33<3

2010-05-20 @ 20:21:41
URL: http://ttegelsten.blogg.se/
ida till ronja

du e ju helt jävla stööörd...

ditt bloggnamn passar ju dig bra för du fattar lika mkt som en tegelsten. Åh... förlåt för att jag skrev* istället för ditt namn, men vissa människor hakar ju upp sig på småsaker. lr? och du skrev ju att varje gång jag går förbi så kallar du mig fjortis eller fjolla. så e det en småsak?jag bara blir så jävla arg bara och har all rätt skriva av mig och att publicera det sen så snälla.... kan int du bara gå och knulla upp en främling som du föreslog eller kanske skaffa dig ett liv, om jag e så jävla värdelös och du tycker att man inte borde slösa bort sitt liv på mig så varför gör du det då.

kan du bara dra år helvete eller ngt...?

KRAMMMMIIIIIZZ<333 "ily" pus,puss (noot)

2010-05-23 @ 20:22:04
Hanna

asså ursäkta om ja lägger mig i , men ronja har ett liv redan så varför ska hon skaffa ett ? :S o ja vet vem som ska göra de.

2010-05-24 @ 15:53:52
ronja

du har visst inte fattat att du bara är ett tidsfördriv? -.-



håller bara på med dej när jag inte har nått vettigt att göra :D tyck va du vill om det men så äre.



TEGELSTENAR ÄR BÄTTRE ÄN SMÅ FJORTISAR <3<3<3<3<333333333333333333333

2010-05-25 @ 14:57:58
URL: http://ttegelsten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0