Var är min bajskorv till bästis, för jag saknar faktiskt den där lilla skitungen nu!!

JA... det gör jag. (punkt)
hoppas hon överlevde när jag kastade ner henne från grand canyon.
nu tänker jag snart våldgästa henne om vi inte ses,
och om hon vägrar öppna så lägger jag min utanför och väntar tills hon kmr ut.
för vi ska om 11DAGAR!! till stockholm.
en liten hämd för de där "vackra" bilderna hon la ut på mig,
HÄÄÄMMDD!!
-muahaHaMauaHamauahamaoaoaoahauaam...!

-skriet?                                                              -sean banan?


och sen en liiten sööt...

här är du och jag om 11 dar.


Kommentarer
Sean

IDA DU ÄR SÅÅÅ DÖD :@

tänker inte träffa dig nu :(

2010-05-18 @ 18:36:48
URL: http://jeunneseean.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0