Waltzing Matilda

ja... det var låten som vi lyssnade på idag på engelskan, jättedålig, fast egentligen e de ju australiensiska, men ingen bryr sig ändå så vad spelar det för roll!! haha:) jag for hem vid ett idag eftersom jag inte feelade so good! och nu har min lilla mammma förbjudigt mig att va med och springa konditionstestet imorgon så hjäälp vad gör jag!! ska oxå till läkaren imorgon och ta ett svalgprov till streptocooocker!! min lillebror går på penicilin nu för han har de, håll tummarna för att jag inte har det!! snälla?!

okej, nu skall jag dyka ner i fysikbokens magiska världar med grodfötter på!! hoppas provet går bra imorgon!! och s¨å har vi HK oxå, det ser vi frammemot.

här kommer en annan mycket bättre låt, den lyssnar vi på!



Kommentarer
Tilda

(waltzing) MATHILDA var ju bäst!!!

2010-10-15 @ 12:04:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0