mitt liv känns plöttsligt betydligt mycket bättre, humöret under veckan har verkligen varit en bergchdal bana! Men nu, nu kommer allt bli jättebra! gårdagen var supertrevlig och slutade bakom en mycket ful byggnad tillsammans med en vän där vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord! idag skall jag bara ha en laidback dag och ducha, fixa mig och baka kaka med min lillkusin! kommer sakna henne ngt enormt när hon far hem, för hon är ju så söt!
Ikväll ska det levas livet, jag skall ha jättekul och umgås med personer som bara får mig att le! inga tårar skall få förstöra den här kvällen!
Gårdagen spenderades med min finaste tjej, klockan två på natten satt vi på hennes balkong där vi åt chips och vindruvor och pratade om allt! sen gick vi och lade oss men varken hon eller jag unde sova så det slutade med att vi somnade först klockan fyra!
Nu skall jag gå och duscha så ha det bäst flodhäst! ;)
en liten "fin" webcam bild bjussar vi pååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0