Trevlig kväll med lite för abrupt slut.

Har haft en mycket trevlig kväll, Jag, Sean, linda, lisa, nora och victoria sprang runt i staden och fotade "planking" bilder. I will lägga upp dom jag lovar! Jag plankade på både en stolpe och i tre killars famn, mycket mysigt! När jag plöttsligt fick ett infall av att måsta planka på en stolpe och ja...ramlade frammåt och skrapade upp in ansikte... Duktigt eller?Var bland det galnaste på länge, dock måste jag fara hem redan klockan elva. Men imorgon, då sover jag hos sean, får röra mig vart jag vill så då blir det Paaattyyyhhh... haha, nsk. Jag är en duktig flicka och duktiga flickor gör inte sådant;) när jag kom hem så satt jag ute på en bänk och diskuterade livets ala små och stora bekymmer med min storasyster♥ var trevligt, alltid trevligt, förutom när vi bråkar om diskturer, klädlån, trasiga tröjor och uppätna kexpaket. pusshej från en trött tjej:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0