Brödbakningar och Solstolar

Var ute och sprang idag nej jag menar jag trodde att jag skulle dö idag, var det värsta jag någonsin gjort! Mina
ben och mitt mitt huvud dunkade när jag kom hem efter ynka tre km! SKRATTRETANDE! vart flög min kondition?! skulle inte förvåna mig om jag blir andfådd av att resa mig upp!
Näe, skämmt åssido! Idag mår jag mycket bättre och ja... Livet kanske inte är fullt så dåligt! Jag skall baka morotsbröd idag och ringa några samtal! sen får jag se, kanske jag bara skall steka och ta det lugnt! får se vart dagen tar mig, me först skall jag hoppa i duschen och låta vattnet rinna duktigt länge! Ha det guld!
Avslutar med en bild från midsommar afton!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0