Godkväll=trevlig kväll

HAr umgåtts med tilda idag, och bakat smaklöst skum, dvs. Suffle! men det sägs ju att det är svårt att få till och jag håller med! För det var verkligen smaklöst skum, det smakade vispad äggvita! Sen diskade jag litet och imorgon blir det nog disk, städ och packande! Min Alba borde lämnas in oxå men jag har inte fått mitt konfa kort taget så jag får vänta tills jag kommer hem!Nu skall jag gå och dricka en kopp te och en chatta hela natten låmng med en kompis!
ha en trääävlig kväll!


Kommentarer
Emma och Michan (sysslingarna)

SV Tack så mycket hörru du! :) Som du nog förstår så har vi väääldigt mycket att göra nu på sommarn och allt sånt, vem vet, vi kanske har lust efter sommarn men tyvärr inte nu ;)

2011-06-30 @ 14:06:40
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0