cup cakes

har just bakat cupcakes med tilda:) förlåt för dålig uppdatering under dom senaste dagarna men jag har haft lite fullt upp för jag har fyllt ååår! min födelsedag blev jättelyckad och jag fick massor av fina presenter. Den finaste var nod att jag ick vara med mina nära och kära just den dagen! en annan sak jag fik, något mer materia i det föremålet var ett TAMERON objektiv 70-300 av min mor oh far! sedan fick jag lite pengar och två st. Satan i Gatan skivor! men jag skall gå och byta den senare! imorgon blir det en liten privat tjejmiddag med bara mina närmsta vänner. Då skall det ätas grillad kyckling och jordgubbsmozarella sallad! tummen upp för det. Skall gå och diska upp mina bakrester nu! Guld till er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0